Kawaiicity

Alla inlägg under juli 2011

Av Mill Mino - 30 juli 2011 15:15

Ja här kommer en låt som jag och min kompis kan dansa och sjunga till då är jag hon som sjunger i början och hon med rosa hår

 En av mina favo låtar


Kramizar Mill

Av Mill Mino - 30 juli 2011 15:11

Jag har inte skrivigt något på länge men nu skriver jag och jag ska till helsingborgs festivalen och har tänkt köpa något men jag vissar när jag kommer hem  men nu måste jag berätta attt jag kanske inte skriver något söndag-tisdag för vi ska till Lalandia    och då är jag Klar


Kramizar Mill

Av Mill Mino - 28 juli 2011 17:40

Hello! Ni har väll inte glömt veckans blogg? Inte, anmäl er här i kommertaren nu innan lördag. Ja då har jag sagt det nu ska jag säga att jag har köpt nya skor:

   Ja dom är ganska vanliga men jag gillar dom ändå<3


Kramizar Mill

Av Mill Mino - 28 juli 2011 09:33

Godmorgon! Det är min syrra som sjunger den hela tiden så jag har den i huvudet och jag ska iväg sen och min syrra ska ta hål i öronen (  Hennes min just nu)

jag ska inte göra så mycket mer idag. kanske gör ett video inlägg. Vi får se.


Kramizar Mill



Av Mill Mino - 27 juli 2011 16:56

Nu kommer dagens låt!!! 

 Ja en av mina favo låtar


Hot Kramizar Mill

Av Mill Mino - 27 juli 2011 11:53

Hej! Just nu sitter jag i bilen på väg till råmelåsa eller vad det heter.Jaja, jag har jätte tråkigt i alla fall så jag skrev lite istället jag har medKameran så jag kan fota. Massa. Men jag kan inte lägga in bilder nu På mobilen så ni får vänta tills jag kommer hem. Jag kan beskriva vägenNu kom en gul lastbil nu kom en skylt och nu kom en gb glass lastbilJaja TRÅKIGA Kramizar Mill

Av Mill Mino - 27 juli 2011 10:18

Hej! Nu ska jag och minn familj iväg och cykla dressin vi ska sticka 11 så snart alltså.  Min byxdress kommer från HM och den är helt underbar<3


Det kommer mer bilder när jag kommer hem


Nu slog min syrra mig och jag har jätte ont i armen så jag måste sluta 


Onda Kramizar Mill

Av Mill Mino - 26 juli 2011 19:10

Jag har hittat kamera laddaren!!!!!!! Så jag kan fota med en kamera 

den laddar nu men när den är klar så ska jag fota!!!


Kramizar Mill

Presentation


KawaiiCity

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för kamera?
 Systemkamera
 Digitalkamera
 Polaroidkamera
 Jag har ingen kamera

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards